Графік роботи:
ПН-ПТ 10:00 - 19:00
СБ 10:00 - 16:00
НД Вихідний день
0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Versace Man eau Fraiche (Версаче Мен Фреш) 40 мл

В наявності
Артикул: 242
199 грн
360 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Обʼєм
Замовити швидко

Versace Man Eau Fraiche – більш ніжна і легка варіація на тему всіма улюбленого аромату Versace Man, яка створена парфюмерами іменитого бренду Versace в 2006 році. Свіжа деревно-фруктова композиція парфуму користується з тих пір величезною популярністю. Деякі чоловіки вважають туалетну воду повсякденному, інші відносять її до спортивного класу. Хтось навіть використовує цей аромат, коли необхідно справити враження на дівчину на романтичному побаченні. Прихильники Versace Man Eau Fraiche мають кожен свою думку з приводу цього аромату, проте всі вони відгукуються про нього виключно захоплено.
Елегантність і шик – це перші асоціації, які виникають при згадці назви цього аромату. Eau Fraiche розроблений для впевнених у собі чоловіків, які звикли жити в розкоші, при цьому займають досить активну життєву позицію. Основним гідністю цього парфуму є його ненав'язливий аромат, який дозволяє використовувати його в повсякденному житті.
Базові мотиви композиції засновані на поєднанні амбри, мускусу і деревного присмаку. Пікантності «серця» аромату надають кедр, мускатний горіх і естрагон. Початкові ноти – білий лимон, рожеве дерево і карамболь, здатні подарувати відчуття безмежної розкутості і свободи

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Інтернет магазин comsi.com.ua пропонує доставку по Україні транспортними компаніями Нова Пошта та УкрПошта.

Зверніть увагу, що доставка здійснюється тільки у відкриті відділення в містах, де немає активних бойових дій або тимчасової окупації.

З діючими відділеннями можна ознайомитись на сайті транспортної компанії.

Відправка на протязі 1-3 робочих днів з моменту оформлення замовлення.

«Нова Пошта» по Україні, Польщі, Молдови та Литви — По тарифу перевізника.

Більше інформації про доставку
 

«Укрпошта» по Україні — По тарифу перевізника.

Більше інформації про доставку

Зберігання на відділенні

Замовлення зберігаються безкоштовно на відділенні протягом 7 (семи) календарних днів, після чого повертаються в компанію. Отримати посилку може тільки особа, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно обов'язково мати посвідчення особи.

Отримання та перевірка замовлень

1. Зовнішній вигляд посилок

Після отримання замовлення  Клієнту або його уповноваженому представнику необхідно оглянути зовнішню упаковку на наявність пошкоджень, вм’ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотчу, намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані.

2. Звірка кількості та якості товару

Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Клієнт або його уповноважений представник на відділенні транспортної компанії зобов’язаний розкрити коробку та звірити кількість товару з товарними документами, доданими до вантажу, а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії.

УВАГА! Перевіряти вміст і цілісність упаковки потрібно тільки на території відділення транспортної компанії.

3. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Клієнт або його уповноважений представник підписує документ про приймання.

У разі виникнення претензії відносно кількості, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу:

  • Скласти Акт. Клієнт або його уповноважений представник зобов’язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися). У разі невиконання умов п. 1, 2 цієї інструкції, Компанія не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.
  • Недовкладення. Після складання акту про недовкладення товару, замовлення можна забрати разом з копією акту. Далі необхідно скласти претензію, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за недовкладений товар на рахунок в особистому кабінеті.
  • Брак. Після складання акту про брак, замовлення можна забрати разом з копією акту (у деяких випадках відділення може запросити зіпсований товар, надаєте його перевізнику). Далі необхідноскласти претензію, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за бракований товар (якщо бракований товар на пошті не забрали, його необхідно буде відправити у компанію, адресу буде зазначено у відповіді на претензію.
  • Інша ситуація. Якщо Ви зіткнулися з ситуацією, яка не описана в цій інструкції, будь ласка, зверніться до адміністратора comsi.com.ua за телефоном:

    +38 098 397-15-26, +38 099 345-43-20

 

 

Інтернет магазин comsi.com.ua пропонує варіанти оплати замовлення:

На картку:

4035 2000 4231 1321
Отримувач платежу:
ФОП ПЕТУХОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
В призначенні платежу вказати: 
Прізвище ім'я по батькові покупця

Безготівковий розрахунок:

Швидкий, зручний і безпечний спосіб оплатити товара, за якого здійснюється переказ певної суми з рахунку платника на рахунок одержувача,

Реквізити:

Акціонерне Товариство УНІВЕРСАЛ БАНК
МФО 322001
Рахунок отримувача:
UA043220010000026003330094313
Валюта картки:
UAH
РНОКПП отримувача:
3056512584

Банківською картою:
Банківською картою під час оформлення замовлення на сайті

притримуйтесь інструкцій для оплати замовлення.
 

Післяплата:
Не хвилюйтесь, чи якісний товар Ви отримаєте. З послугою «Післяплата» гроші залишаються у Вас, доки Ви не оглянете  посилку на Новій пошті, УкрПошті

Якщо все добре – розрахуйся за покупку.

Поштомат:
Замовити послугу дуже просто. Під час оформлення доставки необхідно знайти найближчий поштомат та вказати його при оформленні замовлення. «Нова пошта» надішле вам трек-номер, за яким ви зможете відслідкувати свій вантаж. Щойно відправлення потрапить у поштомат, на ваш телефон надійде повідомлення с кодом для відкриття ячейки. Цей код потрібно ввести на екрані поштомату, і ви зможете забрати свою посилку.

 

Гарантія від виробника 12 місяців.

Магазин не несе відповідальність, якщо виробник вносить якісь зміни у виробництво товару, а саме дизайн упавковки, колір упаковки або аромат продукту. Виробник не повідомляє про зміни у виробництві товару інтернет-магазин.

 Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

   Обмін або повернення товару можливе на протязі 14 днів, без врахування дня покупки, якщо триваліший термін обміну або повернення товару не було оголошено продавцем.         Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар і одержати назад гроші.
   Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:
1. Продовольчі товари.
2. Лікарські засоби.
3. Предмети сангігієни.
4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5. Корсетні товари.
6. Парфюмерно-косметичні вироби.
7. Перо-пухові вироби.
8. Дитячі іграшки м’які.
9. Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоління.
13. Помазки для гоління.
14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Рукавички.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні.
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
   Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним.
   Продавець не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону. Закон України про захист прав споживачів:

 

З радістю Вас проконсультую та допоможу підібрати товар.

Консультант Наталя

mail: comsi.kiev@gmail.com

tel: +38 098 397-15-26

tel: +38 099 345-43-20

Вгору