Графік роботи:
ПН-ПТ 10:00 - 19:00
СБ 10:00 - 16:00
НД Вихідний день
0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Estee Lauder

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожчі за назвою

Здібності талановитого продавця були в Есте Лаудер протягом усього життя. Вона оглянула ванні кімнати всіх знайомих, щоб вибрати знаменитий голубий відтінок для флаконів, який личить до будь-якого дизайну кімнати. Обираючи місце для продажу косметики в універмазі, жінка спостерігала за поведінкою покупців, а тоді вибирала куток, де вони ходять найчастіше. Відкриваючи новий магазин, вона обрала Маямі — курорт, де збираються лише успішні та багаті жінки.

На початку існування компанії Estée Lauder її асортимент складався лише з 4 доглядальних засобів, але згодом його розширили декоративною косметикою. Есте Лаудер створила легендарну помаду, вишукані тіні та ввела моду на пудру тілесного кольору. Важливим роком став 1953: саме тоді бренд випустив перший аромат у вигляді олії для ванної Youth-Dew. Вона робила шкіру жінок м’якою та покривала її неповторними пахощами, тож не дивно, що лише за перший рік було продано 50 тисяч флаконів, а 1984 року цей показник сягнув позначки у 150 мільйонів одиниць.

Невтомна Есте Лаудер відійшла від справ лише у віці 87 років. До цього часу вона купувала компанії, засновувала нові бренди та підкидала синам, що стали спадкоємцями справи, ідеї для оригінальних новинок. Її талант захоплює, її працьовитість викликає повагу, а її вміння використовувати можливості слугує чудовим прикладом.

Розгорнути
Вгору