Кількість
|
Вартість
|
||
|
Революція – це гучне слово, що символізує переворот і гарантує, що світ ніколи не буде таким, як раніше. Escentric Molecules – це і є та сама революція; аромат, що перевернув парфумерний світ!
Молодий бренд із берлінською пропискою зумів здивувати весь світ. Марка Escentric Molecules уперше заявила про себе у 2005 році. Дебют став справжнім тріумфом. Завдяки блискучому старту всього за кілька років бренд здобув світову популярність та загальну повагу.
Рецепт успіху компанії полягає у сміливості, яскравості та інноваційності ароматів Escentric Molecules. Зруйнувати стереотипи та створити щось оригінальне – це була головна мета парфумерів. Як наслідок світ побачили такі аромати, як Escentric 01 і Molecule 01, Molecule 02 і Escentric 02. У формулі цих ароматів ви не зустрінете традиційної піраміди і не зможете відшукати шлейфові і серцеві ноти. Такі аромати, як Molecule 01, побудовані зовсім інакше. Ці унісекс-аромати — це монозапахи, побудовані навколо одного компонента, що має потужні властивості справжніх феромонів.
Базовою складовою перших ароматів бренду став інноваційний штучно синтезований хімічний елемент Iso E Super, розроблений фахівцями лабораторії Escentric Molecules. Саме цей компонент і має звабливі властивості феромонів, наділяючи аромати бренду майже містичною привабливістю.
Одним із найяскравіших ароматів бренду, безперечно, можна назвати парфум Molecule 01 із провокаційними манерами та сильним характером. Формула аромату повністю присвячена одному елементу - революційному інгредієнту Iso E Super. Цей парфум створений легкою рукою знаменитого парфумера Гези Шоена (Geza Schoen), який також працював над ексклюзивними ароматами для таких брендів як Clive Christian, FCUK, Boudicca Wode та Diesel. Геза Шоєн уклав у флакон аромату чисту силу феромону і лише для настрою створив легку вуаль із сандалово-деревних нюансів. Парфум, у першу чергу, шалено привабливий, ви виразно відчуваєте його силу і лише згодом помічаєте всю структуру аромату. Творіння Molecule 01 є небуденно особливим, оскільки перший план виходить настрій, а не сам аромат. Правильна геометрія флакона та кристальна прозорість скла підкреслюють цілісність, прямолінійність та щирість аромату.
Серед тисяч відданих шанувальників парфумерії цього бренду можна побачити таких зірок шоу-бізнесу, як Наомі Кемпбелл, Елтон Джон та Кейт Мосс.