Кількість
|
Вартість
|
||
|
Azzaro Pour Homme Amber Fever - ОАЭ Tester 58ml
Amber Fever Pour Homme — парфуми з пряно-східним ароматом для чоловіків, створені 2018 року французьким парфумерним брендом Azzaro. Чудовий теплий аромат Amber Fever Pour Homme немов запашна невагома хмара, що огортає розкішшю і витонченістю Сходу, дарує нові соковиті барви вашому природному вишуканому образу.
Лаконічний, ідеально збалансований аромат відкривається свіжими пряними трав'янисто-камфорними нотами ефірної олії мускатної шавлії, наповнюючись у «серці» композиції теплими гурманськими східними відтінками какао та сплітаючись у завершенні парфумів з освіжними витонченими акцентами амбри, які надають усьому аромату запаху солоного терпкого свіжого морського повітря.
Шановні покупці!
Обов'язково забирайте Ваші замовлення з пошти.
Якщо Ви не забрали Ваше замовлення, для подальшого замовлення в нашому інтернет-магазині, Ви маєте оплатити доставку замовлення в обидві сторони, по тарифам перевізника.
Інтернет магазин comsi.com.ua пропонує доставку по Україні транспортними компаніями Нова Пошта та УкрПошта.
Зверніть увагу, що доставка здійснюється тільки у відкриті відділення в містах, де немає активних бойових дій або тимчасової окупації.
З діючими відділеннями можна ознайомитись на сайті транспортної компанії.
Відправка на протязі 1-3 робочих днів з моменту оформлення замовлення.
«Нова Пошта» по Україні, Польщі, Молдови та Литви — По тарифу перевізника.
Більше інформації про доставку
«Укрпошта» по Україні — По тарифу перевізника.
Більше інформації про доставку
Зберігання на відділенні
Замовлення зберігаються безкоштовно на відділенні протягом 7 (семи) календарних днів, після чого повертаються в компанію. Отримати посилку може тільки особа, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно обов'язково мати посвідчення особи.
1. Зовнішній вигляд посилок
Після отримання замовлення Клієнту або його уповноваженому представнику необхідно оглянути зовнішню упаковку на наявність пошкоджень, вм’ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотчу, намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані.
2. Звірка кількості та якості товару
Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Клієнт або його уповноважений представник на відділенні транспортної компанії зобов’язаний розкрити коробку та звірити кількість товару з товарними документами, доданими до вантажу, а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії.
УВАГА! Перевіряти вміст і цілісність упаковки потрібно тільки на території відділення транспортної компанії.
3. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Клієнт або його уповноважений представник підписує документ про приймання.
У разі виникнення претензії відносно кількості, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу:
- Скласти Акт. Клієнт або його уповноважений представник зобов’язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися). У разі невиконання умов п. 1, 2 цієї інструкції, Компанія не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.
- Недовкладення. Після складання акту про недовкладення товару, замовлення можна забрати разом з копією акту. Далі необхідно скласти претензію, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за недовкладений товар на рахунок в особистому кабінеті.
- Брак. Після складання акту про брак, замовлення можна забрати разом з копією акту (у деяких випадках відділення може запросити зіпсований товар, надаєте його перевізнику). Далі необхідноскласти претензію, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за бракований товар (якщо бракований товар на пошті не забрали, його необхідно буде відправити у компанію, адресу буде зазначено у відповіді на претензію.
- Інша ситуація. Якщо Ви зіткнулися з ситуацією, яка не описана в цій інструкції, будь ласка, зверніться до адміністратора comsi.com.ua за телефоном:
+38 098 397-15-26, +38 073 397-15-26
ЗАМОВЛЕННЯ ДО 200 ГРН З ПІСЛЯПЛАТОЮ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО, ТІЛЬКИ ПОВНА ПРЕДОПЛАТА!
Інтернет магазин comsi.com.ua пропонує варіанти оплати замовлення:
На картку:
4035 2000 4316 1378 Отримувач платежу:
ФОП Петухов Андрій Олександрович
В призначенні платежу вказати:
Прізвище ім'я по батькові покупця
Безготівковий розрахунок:
Швидкий, зручний і безпечний спосіб оплатити товара, за якого здійснюється переказ певної суми з рахунку платника на рахунок одержувача,
Реквізити:
ФОП Петухов Андрій Олександрович
IBAN UA053220010000026004340139290
ІПН/ЄДРПОУ 3076020910
Акціонерне товариство
УНІВЕРСАЛ БАНК
МФО 322001
ЄДРПОУ Банку 21133352
Банківською картою:
Банківською картою під час оформлення замовлення на сайті
притримуйтесь інструкцій для оплати замовлення.
Післяплата:
Не хвилюйтесь, чи якісний товар Ви отримаєте. З послугою «Післяплата» гроші залишаються у Вас, доки Ви не оглянете посилку на Новій пошті, УкрПошті
Якщо все добре – розрахуйся за покупку.
Поштомат:
Замовити послугу дуже просто. Під час оформлення доставки необхідно знайти найближчий поштомат та вказати його при оформленні замовлення. «Нова пошта» надішле вам трек-номер, за яким ви зможете відслідкувати свій вантаж. Щойно відправлення потрапить у поштомат, на ваш телефон надійде повідомлення с кодом для відкриття ячейки. Цей код потрібно ввести на екрані поштомату, і ви зможете забрати свою посилку.
Гарантія від виробника 12 місяців.
Магазин не несе відповідальність, якщо виробник вносить якісь зміни у виробництво товару, а саме дизайн упавковки, колір упаковки або аромат продукту. Виробник не повідомляє про зміни у виробництві товару інтернет-магазин.
Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін або повернення товару можливе на протязі 14 днів, без врахування дня покупки, якщо триваліший термін обміну або повернення товару не було оголошено продавцем. Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар і одержати назад гроші.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:
1. Продовольчі товари.
2. Лікарські засоби.
3. Предмети сангігієни.
4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5. Корсетні товари.
6. Парфюмерно-косметичні вироби.
7. Перо-пухові вироби.
8. Дитячі іграшки м’які.
9. Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоління.
13. Помазки для гоління.
14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Рукавички.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні.
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним.
Продавець не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону. Закон України про захист прав споживачів:
Ми з радістю Вас проконсультуємо та допоможемо у вирішенні питання!
mail: comsi.kiev@gmail.com
tel: +38 098 397-15-26
tel: +38 073 397-15-26