Графік роботи:

ВТ-ПТ 10:00 - 19:00
СБ       10:00 - 16:00
НД-ПН Вихідний день 

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Парфуми з феромонами жіночі Ange Ou Demon Le Secret 50 мл

В наявності
Артикул: 1273
320 грн
350 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Обʼєм
Замовити швидко

Характеристики
Країна Туреччина

Країна виробник:   Туреччина
Вид парфумерної продукції:   Парфумована вода
Об`єм:   50 мл
Стать:    Жіноча 

👍👍👍
Відповісти
👍👍👍
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Шановні покупці!
Обовʼязково забирайте свої замовлення на пошті, бо повернення не має!
Якщо покупець не забирає товар, він сплачує магазину доставку в обидві сторони!

Інтернет магазин comsi.com.ua пропонує доставку по Україні транспортними компаніями Нова Пошта та УкрПошта.

Відправка на протязі 1-3 робочих днів з моменту оформлення замовлення.

Зверніть увагу, що доставка здійснюється тільки у відкриті відділення в містах, де немає активних бойових дій або тимчасової окупації.

З діючими відділеннями можна ознайомитись на сайті транспортної компанії.

«Нова Пошта» по Україні, Польщі, Молдови та Литви — По тарифу перевізника.

Більше інформації про доставку

«Укрпошта» по Україні — По тарифу перевізника.

Більше інформації про доставку

Післяплата:
Не хвилюйтесь, чи якісний товар Ви отримаєте. З послугою «Післяплата» гроші залишаються у Вас, доки Ви не оглянете  посилку на Новій пошті, УкрПошті

Якщо все добре – розрахуйся за покупку.

Поштомат:
Замовити послугу дуже просто. Під час оформлення доставки необхідно знайти найближчий поштомат та вказати його при оформленні замовлення. «Нова пошта» надішле вам трек-номер, за яким ви зможете відслідкувати свій вантаж. Щойно відправлення потрапить у поштомат, на ваш телефон надійде повідомлення с кодом для відкриття ячейки. Цей код потрібно ввести на екрані поштомату, і ви зможете забрати свою посилку.

Зберігання на відділенні:

Замовлення зберігаються безкоштовно на відділенні протягом 7 (семи) календарних днів, після чого повертаються в компанію. Отримати посилку може тільки особа, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно обов'язково мати посвідчення особи.

Отримання та перевірка замовлень

1. Зовнішній вигляд посилок

Після отримання замовлення  Клієнту або його уповноваженому представнику необхідно оглянути зовнішню упаковку на наявність пошкоджень, вм’ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотчу, намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані.

2. Звірка кількості та якості товару

Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Клієнт або його уповноважений представник на відділенні транспортної компанії зобов’язаний розкрити коробку та звірити кількість товару з товарними документами, доданими до вантажу, а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії.

УВАГА! Перевіряти вміст і цілісність упаковки потрібно тільки на території відділення транспортної компанії.

3. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Клієнт або його уповноважений представник підписує документ про приймання.

У разі виникнення претензії відносно кількості, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу:

  • Скласти Акт. Клієнт або його уповноважений представник зобов’язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися). У разі невиконання умов п. 1, 2 цієї інструкції, Компанія не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.
  • Недовкладення. Після складання акту про недовкладення товару, замовлення можна забрати разом з копією акту. Далі необхідно скласти претензію, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за недовкладений товар на рахунок в особистому кабінеті.
  • Брак. Після складання акту про брак, замовлення можна забрати разом з копією акту (у деяких випадках відділення може запросити зіпсований товар, надаєте його перевізнику). Далі необхідноскласти претензію, вказавши номер замовлення, реєстраційний номер, код товару, кількість та в довільній формі описати ситуацію, приклавши складений акт. Компанія бере претензію на розгляд із перевізником, а Клієнту повертає гроші за бракований товар (якщо бракований товар на пошті не забрали, його необхідно буде відправити у компанію, адресу буде зазначено у відповіді на претензію.
  • Інша ситуація. Якщо Ви зіткнулися з ситуацією, яка не описана в цій інструкції, будь ласка, зверніться до адміністратора comsi.com.ua за телефоном:

    +38 098 397-15-26, +38 073 397-15-26

 

 

Інтернет магазин comsi.com.ua пропонує варіанти оплати замовлення:

На картку monobank:

4035 2000 4316 1378 Отримувач платежу:
ФОП Петухов Андрій Олександрович
В призначенні платежу вказати: 
Прізвище ім'я по батькові покупця

Банківською картою онлайн на сайті:
Банківською картою під час оформлення замовлення на сайті, притримуйтесь інструкцій для оплати замовлення.


 

Гарантія від виробника 12 місяців.

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ 


ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН КОСМЕТИКИ 
ПАРФУМЕРІЇ ТА ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ

Високошановний та найповажніший Клієнте!

Наперед засвідчуємо свою повагу та раді вітати Вас в нашому інтернет-магазині косметики, парфумерії та побутової хімії. 

Наш інтернет-магазин надає тільки високоякісний продукт, від світових виробників за доступними цінами. Наша ціль, щоб кожен клієнт в нашому інтернет-магазині знайшов все, що потрібно саме йому за доступними цінами. Замовлення на сайті нашою командою для вас приймаються цілодобово 24/7. 

Наш інтернет-магазин навіть йде на зустріч нашим клієнтам та, як правило, не пропонує оплату наперед чи авансовим платежем, а відправляє Вам парфумерно-косметичну продукцію з наданням Вам можливості «післяплати». І при цьому повністю на свій страх і ризик відправляємо вам товар за свій рахунок аби Ви могли пересвідчитися та перевірити на зручному вам поштовому відділенні, що парфумерно-косметичний товар відповідає заявленим та вказаним на інтернет-сайті параметрам. 

Дякуємо за ваші звернення до нашого інтернет-магазину нової якості, стилю та турботи. Ми цінуємо Вашу довіру й завжди намагаємося зробити сервіс максимально комфортним і прозорим для кожного нашого клієнта згідно законів України.


1. ПРАВОВІ ОСНОВИ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" та Постанови КМУ №172 від 19.03.1994, парфумерно-косметичні товари належної якості НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ ЧИ ОБМІНУ. Ця норма є ІМПЕРАТИВНОЮ та не передбачає винятків, навіть якщо товар не був у використанні.


2. ВИНЯТКИ ТА УМОВИ РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ 

Ми розглядаємо звернення щодо повернення лише у таких випадках:

- Виробничий брак (підтверджений експертизою за рахунок покупця)
- Неповна комплектація
- Суттєва відмінність від опису на сайті


3. ДЕТАЛЬНА ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ШАНОВНИХ ПОКУПЦІВ

Для письмового розгляду заяв необхідно:

1. Не розпаковувати товар при отриманні
2. Перевірити батч-код через спеціалізовані сервіси
3. Заповнити офіційну заяву (форма нижче)
4. Додати:
   - Фото/відео дефектів
   - Копію платіжного документа
   - Висновок незалежної експертизи (за наявності і за свій рахунок)


4. ПРОЦЕДУРА ПЕРЕВІРКИ ТОВАРУ 

Кожна письмова заява проходить багатоетапну перевірку:
1. Верифікація факту покупки
2. Перевірка цілісності упаковки
3. Звірка серійних номерів
4. Юридичний аналіз заяви


5. ТЕРМІНИ ТА УМОВИ ВИРІШЕННЯ 

- Розгляд письмової заяви: до 14 робочих днів
- Повернення (обмін): лише після повної перевірки
- Відшкодування: за вирахуванням витрат на доставку, експертизу, тощо


6. ЗАХИСТ ПРОДАВЦЯ ВІД ЗЛОВЖИВАНЬ 

Ми з повагою розглядаємо ваші звернення та, у разі необхідності чи ознак порушення прав продавця, ми вимушені фіксувати та протидіяти:
- Спробам повернення використаних товарів
- Маніпуляціям з упаковкою
- Фальсифікації документів
- Публічному тиску та шантажу

У разі виявлення ознак шахрайства:
1. Вимушені блокувати обліковий запис
2. Вимушені вносити до внутрішнього реєстру
3. Вимушені звертатися до правоохоронних органів
3. Вимушені звертатися до правозахисних органів


7. СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ 

Як жест доброї волі можемо запропонувати:
- Персональну фантастичну знижку …% на наступну покупку
- Консультацію з підбору аналогічного товару
- Додаткові бонуси для постійних шановних клієнтів


ФОРМА ЗАЯВИ НА ПОВЕРНЕННЯ 

[      ]


ПРОЕКТ ВІДПОВІДІ ДЛЯ ВРАХУВАННЯ

[      ]


ВАЖЛИВО: 

- Повне або часткове цитування цієї політики заборонено без письмової згоди
- Наш інтернет-магазин залишає право вносити зміни без попередження
- Усі можливі спори вирішуються відповідно до законодавства України

 

Ця політика повернення та обміну товарів розроблена з урахуванням інтересів обох сторін та сприяє створенню чесного та прозорого середовища для здійснення покупок, оскільки: у разі отриманням Вашого письмового прохання розглянути питання обміну, повернення, тощо отриманого Вами парфумерно-косметичного товару ми надаємо відповідь, спираючись на вимоги законодавців та чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів», а також спеціальних нормативно-правових актів, які регулюють обіг та повернення саме парфумерно-косметичної продукції. А відповідно до абзацу третього частини першої статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право обміняти або повернути товар належної якості, але з урахуванням законодавчих вимог, встановлених не нами і не нашим інтернет-магазином, а законодавцями, а саме абзацу четвертого частини першої статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, тільки якщо він не входить до переліку товарів, що не підлягають поверненню або обміну, яким саме законодавець визначив саме товари парфумерно-косметичної продукції як такі, що не підлягають поверненню або обміну.

Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним.
Продавець не має права відмовити в обміні або поверненні товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону. Закон України про захист прав споживачів:

Ваші письмові заяви, звернення ви маєте право надсилати нам офіційним листом з офіційними доданими Вами документами, які ідентифікують Вашу особу та товар на нашу офіційну поштову адресу Укрпошти: 03148, Україна, Київ, а/с № 40 "Comsi"

 

 

Ми з радістю Вас проконсультуємо та допоможемо у вирішенні питання! 

tel: +38 098 397-15-26

tel: +38 073 397-15-26

Ваші письмові звернення надсилайте на офіційну поштову адресу Укрпошти:

03148, Україна, Київ, а/с № 40 "Comsi"

 

Вгору